Kuchnia Tomka rozwija się błyskawicznie. Często zasłyszane w mediach stwierdzenie „w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy…” w praktyce okazuje się zwykle pustosłowiem. Dynamicznym rozwojem z pewnością może poszczycić się właśnie Kuchnia Tomka. W marcu 2019 roku stronę odwiedziło ponad 98.000 użytkowników wykonując blisko 120.000 unikalnych sesji. W porównaniu z lutym 2019 roku nastąpił wzrost użytkowników odwiedzających witrynę aż o 43,17 %, natomiast unikalnych sesji o ponad 45%. Jeżeli więc mówić o dynamicznym wzroście oglądalności strony to Kuchnia Tomka jest tego najlepszym przykładem.

współpraca kuchnia tomka

Jak stronę Kuchnia Tomka znajdują internauci? W 91% procentach bezpośrednio poprzez wyszukiwarki internetowe. Oznacza to, że Kuchnia Tomka jest znakomicie pozycjonowana. Posty są łatwe do znalezienia, ponieważ zdecydowana większość z nich znajduje się na pierwszych trzech stronach wyników wyszukiwań.

współpraca kuchnia tomka

Według ocen internautów strona Kuchnia Tomka prezentuje bardzo ciekawe przepisy kulinarne w sposób bardzo czytelny dzięki dodawaniu do każdego przepisu wielu zdjęć ułatwiających przygotowanie potraw. Nie bez znaczenia jest również fakt, że wszystkie przepisy są sprawdzone, więc są gwarancją poprawności proporcji składników, a przede wszystkim smaku. Każdy przepis znajdujący się na stronie Kuchnia Tomka powstał w wyniku działań empirycznych. Dania zostały przygotowane dla całej rodziny, a następnie wspólnie zjedzone ze smakiem. Internauci doceniają smak potraw Kuchni Tomka, więc nic dziwnego, że przyrost oglądalności witryny jest bardzo dynamiczny. Za okres ostatnich sześciu miesięcy nastąpił aż o 60% wzrost aktywnych użytkowników odwiedzających Kuchnię Tomka!

współpraca kuchnia tomka

Wśród użytkowników odwiedzających stronę Kuchnia Tomka aż 76% stanowią kobiety, z czego około 36% to kobiety w przedziale wiekowym 25-34 lata. To osoby, które dopiero co utworzyły gospodarstwa domowe lub mają stosunkowo krótki staż w kuchni. Gdy do tej grupy dodać kobiety w przedziale wiekowym 35-44 lata otrzymamy ponad 55% grupę kobiet w przedziale wiekowym 25-44 lata. To kobiety – gospodynie domowe, które decydują o domowej kuchni, a przede wszystkim o tym, jakie produkty kupować. Szukają przepisów na domowe posiłki, a także porad dotyczących szeroko rozumianej domowej gastronomii. To docelowa grupa użytkowników Kuchni Tomka, a także możliwa dość pokaźna płaszczyzna reklamowa.

współpraca kuchnia tomka

Jako właściciel witryny Kuchnia Tomka (strona powstała na Facebooku w październiku 2012 roku, natomiast witryna internetowa jesienią 2015 roku) poszukuję inwestora strategicznego lub partnera, który przy stosunkowo niewielkim udziale finansowym lub organizacyjnym pozwoli na jeszcze szybszy rozwój Kuchni Tomka. Planowane jest poszerzenie działalności portalu, ale o szczegółach chętnie porozmawiam na bezpośrednim spotkaniu. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani podjęciem współpracy przy rozwoju Kuchni Tomka zapraszam do kontaktu. Ze swej strony gwarantuję profesjonalizm, odpowiedzialność oraz etykę w biznesie.

KONTAKT do mnie znajdziesz <<TUTAJ>>.